wtorek, 26 grudnia 2017

Masy do foremek ... cz. II

W poprzednim poście opisałam dwie masy: masę papierową oraz glinę białą.
W dzisiejszym poście mam przygotowane dwie kolejne, które opiszę poniżej.

Pierwszą dzisiaj a trzecią z kolei jest masa ze sklepu KIK. Kosztowała mnie ona 12,99 zł za 1000 g.


Wyjmowanie mokrej masy z foremek odbyło się bez najmniejszych problemów, jedynie przy małych elementach poczekałam z wyjęciem do następnego dnia. Masa brudzi ręce dosłownie tak samo jak glinka biała. Elementy są białe po wyschnięciu, także tu wielki plus dla tej masy.


I ostatnią masą jaką wzięłam do porównania jest masa super lekka za którą zapłaciłam ok 20,00 zł za 100 g.
(zdjęcie zapożyczone ze strony http://www.sklep.inspirello.pl)

Można ją dostać np tu:
http://www.sklep.inspirello.pl/produkt/14136/sklepik-decoupage-preparaty-inne-preparaty-masa-superlekka-biala-100g.html
lub
http://www.foamiran.pl/pl/p/Mega-lekka-soft-masa-do-odciskow-100-gram-/767

Ze wszystkich mas jakie porównałam, mogę przyznać, że masa super lekka jak dla mnie jest najlepsza. Nie było problemu z wyciąganiem elementów z foremek (jedynie małe elementy poczekały do wyschnięcia), ręce po pracy czyściutkie, masa biała i bardzo lekka. Nie jest najtańsza spośród tych wszystkich które porównałam ale efekt jak dla mnie jest bardzo dobry.

Poniżej zdjęcia porównujące dzisiejsze dwie masy czyli masa z KIK-a i masa super lekka (jak dla mnie faworyt).








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)