czwartek, 28 grudnia 2017

Podsumowanie mas modelujących.

W dwóch poprzednich postach opisałam wam cztery masy modelujące, które wg mnie były warte opisania.Były to:
1. Masa papierowa
2. Glina biała
3. Masa z KIK
4. Masa super lekka

Z pośród tych mas mogę śmiało polecić masę super lekką, która spośród wymienionych czterech mas jest najlżejsza, biała po wyschnięciu, włożenie jej do foremek nie jest takie brudzące a figurki po wyjęciu wychodzą z odciśniętymi najmniejszymi detalami. Do kartek i tam gdzie te aspekty są plusem polecam. 

Kolejną masą która jest warta zainteresowania jest masa z KIK. Również jest biała po wyschnięciu i elementy z niej uzyskane są również dokładnie odciśnięte, chociaż ze wszystkich mas jest najcięższa.

Poniżej zdjęcie przedstawiające wszystkie cztery masy.


A tu postanowiłam wam pokazać, która z mas jest najlżejsza i z każdej masy zważyłam ten sam zestaw odcisków figurek.

Masa papierowa

 Dass Glina biała

 Masa z KIK

Masa superlekka


Tak jak widać najlżejsza jest masa super lekka, następna to masa papierowa, glina biała i na końcu masa z KIK. Mam nadzieję że te wiadomości pomogą w wybraniu odpowiedniej masy do formowania różnych odcisków.

4 komentarze:

  1. Teraz tylko muszę poszukać tych mas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego mogę ci podpowiedzieć gdzie je dostać tylko napisz o którą ci chodzi dokładnie 😀

      Usuń
  2. Lubię oglądać takie wytwory z masy, choć póki co nie ciągnie mnie do tego ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)