piątek, 30 listopada 2018

Świąteczne przygotowania

Kolejny hmmm dzień .... u niektórych,
u mnie natomiast noc pracowita i bardzo intensywna.
Niestety czasem tak jest.
U mnie wszyscy przeziębieni, razem ze mną.
Co za tym idzie, że dzieci zamiast do przedszkola to w domu.
 A co idzie dalej to mało czasu w ciągu dnia, więc zostaje noc,
gdzie mogę na spokojnie podziałać. 
Tym razem inne rękodzieło i za razem moja próba sił. 
Choinka,
 śniła mi się po nocach, obmyślona w każdym szczególe
widziana oczyma wyobraźni
a teraz w rzeczywistości.
 Pachnąca cynamonem :)
Och zbliżają się Święta i to wielkimi krokami :) 
Pozdrawiam




20 komentarzy:

  1. Piękna choinka, bardzo takie lubię 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, choinka wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, pomysłowa choineczka :) pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietypowa i bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna choinka :) Też mi się niekiedy projekty śnią po nocach ;) Dużo zdrówka Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszła!
    Szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)