poniedziałek, 26 listopada 2018

"A Słowo Ciałem się stało... "

"A Słowo Ciałem się stało i zamieszkało między nami..."
Już za niedługo zacznie się okres przygotowania 
do najpiękniejszych Świąt,
Świąt Bożego Narodzenia.

U mnie już się zaczęły przygotowania,
zarówno te w twórczości,
jak i te domowe. 
Pracy co nie miara, bo ogarnąć dom, a przy tym pomalować ściany
przy dwójce maluchów to nie małe wyzwanie.
Ale po woli idę do przodu, a radość z efektów jest niesamowita :)

Dzisiaj kartka w formie bombki,
 która powstała dzięki inspiracji i filmiku instruktażowemu
 zakupionego u Doroty Kopeć, jak dla mnie niesamowitej i twórczej kobiety.
Z tyłu jest przewidziane miejsce na wpisanie życzeń.
Zapraszam do oglądania :)




24 komentarze:

  1. Piękna kartka, niesamowity urok z niej bije :) pozdrawiam i życzę powodzenia w przygotowaniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, delikatna i bardzo klimatyczna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bombka. Bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! I sam cytat pasuje i tu idealnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka ona cudownie piękna...urocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca, uwielbiam takie kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, nastrojowa i taka delikatna... Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)