poniedziałek, 10 grudnia 2018

Candy czyli rozdawajka

Kochani miło mi, że odwiedzacie mojego bloga :)
Mam nadzieję że nie pierwszy raz, a jeśli tak to mam nadzieję że nie ostatni :) 

Chciałabym w dzisiejszym dniu ogłosić zabawę.
Mam kilka powodów do rozdania przydasi, aby również ktoś miał z nich radość.
Po pierwsze - minął we wrześniu już drugi rok gdzie zdecydowałam się 
i utworzyłam bloga. Przełamałam się, by móc dzielić się moimi pracami :)
Po drugie - w grudniu minie rok kiedy prowadzę również fanpage
 i to również jest niemały dla mnie wyczyn.
Po trzecie - obchodzę swoje 18 ;) urodziny 

Więc wszystko pod koniec roku dlatego dzisiaj ogłaszam rozdawajkę.
Warunkiem udziału w losowaniu są dwie rzeczy:
Tu na blogu:
- miło mi jak pozostaniesz i będziesz chciał obserwować mojego bloga,
- pozostaw komentarz :)

Losowanie odbędzie się 17 grudnia :)

Jeśli ktoś ma ochotę na moim fanpage również jest zabawa :)
Fanpage - Mracikowo

A oto przydasie jakie czekają na was (tu na blogu):


33 komentarze:

  1. WOW! To Ci się okazji nazbierało :) Gratulacje i najlepsze życzenia urodzinowe :* samych kreatywnych dni, promieni słońca i ciągłego rozwoju pasji <3 sto lat!!!
    zgłaszam udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznic scrapowych i życzę wszystkiego naj...z okazji urodzin! :-)
    (nie bierz mnie pod uwagę w candy, proszę! kilka udało mi się kiedyś wygrać i teraz daję szanse innym)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok nie ma sprawy 😊 ale dziękuję za komentarz i odwiedziny 😊😘

      Usuń
  3. Wow! Faktycznie dużo się zadziało w Twoim życiu. Gratuluję odwagi i wytrwałości w dążeniu do marzeń. Życzę Ci, byś dalej w tym trwała i odnosiła same sukcesy. 🎉 Wszystkiego najlepszego z okazji 18stych urodzin, bo w końcu to wkroczenie w nowy etap dorosłego życia. Podziwiam młodych ludzi za dążenie do spełnienia marzeń. Trzymaj tak dalej i powodzenia życzę. 💖🤩😊🎉

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego ze wszystkich okazji :) Wytrwałości i dalszej kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Martuś tyle czasu podglądam Cię na FB a tu tyle piękności kryje się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia urodzinowe i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Najlepsze życzenia ze wszystkich trzech okazji:) oraz nieustannej weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzonka z okazji urodzin oraz gratulacje za tak liczną publiczność 🤗🎉🍷🎀☕️🍰🍸🍻🍾🎁🛍🍺🎊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika proszę o kontakt na maila: mracikowo@gmail.com
      Wygrałaś candy i chciałabym Ci je przesłać :)

      Usuń
  9. Fiu fiu tyle okazji. Piękne prace tworzysz więc z przyjemnością nadal będę tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) 18ste urodzinki hihi to jest cos.Ja juz obchodzilam podwojne ;) Bede odwiedzac jak tylko odzyskam dostep do mojego bloga i an pewno sie odezwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja już też podwójne, ale jak to mawiała moja polonistka "Kobiety zawsze mają 18 lat"
      Miło mi że będziesz odwiedzać i zapraszam :)

      Usuń
  11. Trochę się spóźniłam, ale pomimo to- wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi i tak jest mi miło że mnie odwiedziłaś i za życzenia :)

      Usuń
  12. Ależ okazji do świętowania! Najlepszego zatem! Miej wciąż głowę pełną pomysłów, a serce pełne wiary :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się twoje prace, są naprawdę kreatywne i pomysłowe ;) trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. By każda kreatywna chwila była wypełniona weną 😉 Wszystkiego najlepszego 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) zgadzam się w 100% i dziękuję bardzo :)

      Usuń
  15. Zaglądam do Ciebie często, pięknie tworzysz różne prace. Życzę nieustającej weny twórczej i wielu kreatywnych pomysłów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń