sobota, 9 lutego 2019

Turkusowe serce

Czy wy też macie takie wrażenie że ten czas pędzi??
Jakoś ja tak.
Znowu jak patrzę wstecz to w liceum i na studiach tak nie miałam,
nie wiem jak to się działo ale starczyło czasu na wszystko.
A dziś wszystko w biegu, szybko.

I tak mi ten czas leci, że ostatnio zdałam sobie sprawę że mamy już luty,
a ja cały czas jeszcze żyję jak by był 2018 r.
Niesamowite, jak to szybko leci.
Za niedługo też będą walentynki i z tego tytułu wykonałam dwa serca, 
jedno pokaże wam dzisiaj a drugie jutro :)

Ciekawe które się bardziej spodoba :) 
Zapraszam





Serduszko zgłaszam w wyzwaniu:

Love/ Wedding/ Anniversary w Scrapping4funChallenges

https://threewishescraft.blogspot.com/2019/02/wyzwanie-23-dla-ukochanej-osoby.html

33 komentarze:

  1. Piękne delikatne serce. Czekam na drugie :) Pewnie tak samo urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne! Cudna, romantyczna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serducho, jest delikatnie i pastelowo :) super! Czekam na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, ja też łapię się na tym, że gubię nawet nie dni, a całe miesiące... Serduszko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne w swej delikatności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Im człowiek starszy, to tym szybciej ucieka czas...
    Przepiękne serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i nie idzie go zatrzymać a tak by się chciało czasem :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  7. Przepiękne serce. Bardzo romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the elegance and softness of this beautiful heart!
    Thank you for joining the Scrapping4fun.
    Majda DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie pastelowe prace, wyglądają pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, ciekawa praca. Bardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń
  11. Stunning creation,
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful heart.Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We'll see for sure, I'll look in and continue to take part as soon as time allows me :)
      Thank you for visiting and I invite you again :)

      Usuń
  13. Oj leci ten czas niesamowicie. cudowna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Three Wishes

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)