poniedziałek, 4 lutego 2019

Fan miesiąca i drewniana skrzyneczka

Ostatnio spotkała mnie niesamowita niespodzianka,
zostałam wyróżniona z moją kartką na Blogu AltairArt :)
Jest to niesamowite dla mnie zaskoczenie i radość, że komuś podobają się moje prace :)
Zresztą sami zobaczcie na blogu 


A dzisiaj chciałabym się z wami podzielić trochę inną moją pracą.
Wszak robiłam ją z doskoku, bo w trakcie wiele innych powstało,
a dodatkowo miałam z nią małą przygodę.

Macie czasem tak że cieszycie się, że skończyliście,
a nagle okazuje się że musicie zacząć od nowa??
Ja tak miałam z tą moją pracą :)
Ale w końcu się udało i jest skończona i cieszy moje oczy :)
Zapraszam do oglądania :)





26 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia.
    Piękna skrzyneczka. Lubię takie prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia! Skrzyneczka świetna ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :)
    Skrzyneczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia :) Skrzyneczka prezentuje się cudnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna skrzyneczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pudełeczko! Moja kolory ulubione. W dodatku uwielbiam ozdabiać wszystko tekstem i uwielbiam takie ornamenty w typie kamei. Szkoda, że to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna delikatna skrzyneczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna skrzyneczka, taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje 😘 Pudełko przepiękne 💕

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pudełko, bardzo fajnie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)