sobota, 6 stycznia 2018

Zaproszenia na ślub Biało-czarne

Ostatnio pokazałam wam niektóre moje kartki z okazji Świąt Bożego Narodzenia, dzisiaj coś innego. Zaproszenia na ślub Biało-czarne jakie miałam okazję przygotować dla sympatycznej pary młodych ludzi. Część pomysłu zaczerpnięta jest z internetu, reszta to wynik współpracy mojej z młodymi i dopracowanie, dopieszczenie pod każdym szczegółem szczególnie dla tym młodych. Zaproszenie może nie typowe ale za to eleganckie i piękne.
Tym samym pozdrawiam ich serdecznie i życzę wszystkiego dobrego.


 






24 komentarze:

  1. Kolorystyka może nietypowa ale...wyszło elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to mój pierwszy projekt czarno-biały :)

      Usuń
  2. Faktycznie kolorystyka nietypowa, ale poradziłaś sobie świetnie! Wyszły bardzo eleganckie i gustowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pomysłowo, pięknie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie! I okazuje się, że biel i czerń świetnie się tu sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Bardzo eleganckie zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zaproszenia, musiałaś poświęcić im mnóstwo czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, zresztą jak w każdy projekt wkładam swój czas ale przede wszystkim serce :)

      Usuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)