wtorek, 24 kwietnia 2018

Album na zdjęcia - życiowe wyzwania

Dochodzę do wniosku że nasze życie lubi nam stawiać niemałe wyzwania.
Czasem wydaje nam się na początku że są one nie do przeskoczenia, 
a gdy zabieramy się za ich realizację wychodzi na jaw że to tylko mała górka.
Innego razu wydaje się nam że to prościzna, 
a w momencie realizacji okazuje się że jest zupełnie inaczej. 
Dzisiejszy album to wyzwanie postawione mi by dać nowe życie staremu.
Okładka została prawie od nowa zrobiona, razem z obleczeniem w płótno. 
Przez kilka dni myślałam, że nic z tego nie wyjdzie, że lepiej ją zrobić od nowa, 
ale jednak udało się i mi się niesamowicie spodobała. 
Mam nadzieję że wam również :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)