niedziela, 22 kwietnia 2018

Album pragnień

Warto mieć pragnienia i marzenia bo to one napędzają nas do działania w kierunku ich spełnienia. 
Moim jednym z wielu pragnień było uczestnictwo na warsztatach u osoby którą od jakiegoś czasu podziwiałam, zachwycałam się jej pracami i bardzo chciałam ją poznać, a przez warsztaty chciałam się czegoś od niej nauczyć. Szukałam, pisałam, aż w końcu się udało.
 Pojechałam na warsztaty gdzie w przemiłej atmosferze tworzyłyśmy album na wzór jej - Dorota Kopeć bo o niej mowa, wynikiem tych warsztatów jest album przedstawiony poniżej. 
Dorotko dziękuję Tobie i innym dziewczynom za wspólnie spędzony czas, było twórczo jestem prze szczęśliwa że dane mi było w nich uczestniczyć. 
Mam nadzieję że nie pierwszy i nie ostatni.

 








 






2 komentarze:

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)