piątek, 15 listopada 2019

Drewniana skrzynka z ptaszkiem

Dzisiaj chciałam Wam pokazać troszkę coś innego
a mianowicie skrzyneczkę drewnianą
jaką miałam możliwość wykonać jako prezent.
Zrobiłam ją już jakiś czas temu i leżała sobie w pudełku,
aż w końcu znalazła swoje miejsce przeznaczenia :)




 Prośba jedynie była, żeby skrzyneczka była zamykana 
jak wiecie zapewne nie było to nic trudnego.
Dołożyłam zapięcie wraz z kłódką,
 którą oczywiście pomalowałam tak by kolorystycznie pasowała
do skrzynki i gotowe :)



Jak wam się spodobała?
Bo mnie bardzo :)

22 komentarze:

  1. Prześliczna jest i bardzo w moich klimatach <3 Kłódka to super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała skrzyneczka Ci wyszła , super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszła :) Dzięki zamknięciu, które umieściłaś wygląda nietuzinkowo i tajemniczo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszło, pudełeczko śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie ozdobiona skrzynka w przepięknym błękicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze pudełeczko, ten błękit chyba bardzo wyrazisty? Na zdjęciach prezentuje się że och i ach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne, aż mi się zatęskniło za mediowaniem

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna! Można w niej zamykać skarby, skoro ma kłódkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje 😘

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)