wtorek, 4 września 2018

Album Francusko - Polsko - Belgijski

Trochę mnie tu nie było, ale już wracam gotowa i pełna zapału do pracy
dla tych którzy pytali co u mnie "Dziękuję"💗.
Niestety czasem u każdego przychodzą takie momenty,
że trzeba również o siebie zadbać i o swoje zdrowie - w końcu jest tylko jedno.

A dziś wracając do was pokażę wam Album który sprawił mi niezwykłą radość, 
gdyż był niemałym wyzwaniem dla mnie. 
Jest to album dla pary, która mieszka w Belgii, a pochodzą z Francji i Polski.
Starałam się jak najlepiej odwołać się do rzeczy, które najbardziej kojarzą się z tymi Państwami i mam nadzieję że mi się to udało oraz że album sprawił im ogromną radość.
Na pierwszych 6 stronach starałam się przedstawić połączenie tych krajów, ale tak by przedstawić każdy z nich osobno. 
Album jest o wymiarach 20 x 20 cm i mieszczą się zdjęcia o rozmiarze 10 x 15 cm (14 szt), oczywiście na każdej karcie są kieszonki do których można również włożyć zdjęcia.
Było również do niego załączone pudełko ale niestety z tego wszystkiego nie zrobiłam zdjęć ;)
Ciekawa jestem waszych opinii jak wam się podoba takie połączenie.
Zapraszam i życzę miłego oglądania :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)