niedziela, 6 stycznia 2019

Pudełeczko ze słodkim na dzień Babci

Ok, koniec z pracami dotyczącymi Świąt Bożego Narodzenia.
Od dzisiaj coś nowego :) 

Za niedługo już będzie Dzień dziadka i Babci :)
Macie jeszcze dziadków??

Jeśli tak to jesteście szczęściarzami :)
Ja nie mam już żadnego :(
Ale cóż moje dzieci jeszcze mają i warto by czuli się potrzebni.
A więc taka moja propozycja na podarunek dla Babci i dziadka, pudełko na Ptasie mleczko.
W środek coś słodkiego i prezent gotowy.
Bo najważniejsze, że będą czuli się kochani :)





22 komentarze:

  1. Jaka cena przy zakupie 3 sztuki dla babci i 2 dla dziadka? Odbiór osobisty wchodzi w grę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt na meila: mracikowo@gmail.com
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Śliczne i delikatne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko pęknie się prezentuje ja mam jeszcze jedną Babcię ma 86 lat i zamierzam ją odwiedzić i wręczyć skromny prezencik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂😊 super to tylko się cieszyć że jest 🙂

      Usuń
  4. Bardzo piękne, delikatne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko, takie subtelne i elegiackie 😍

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)