czwartek, 7 marca 2019

Drewniane pudełko na ...

Ostatnio chciałam spróbować czegoś nowego, czegoś innego.
Spróbowałam wykonać pudełko drewniane, jedno już widzieliście,
a drugie chcę wam pokazać dzisiaj, 
ale nie jest to ostatnie pudełko, będą jeszcze inne ;)

To pudełko pomalowałam farbą kredową,
 pierwszą warstwę niebieską a drugą białą, 
następnie przetarłam tak by wyszła na wierzch niebieska farba.

 Na wierzch na drewnie w kształcie papirusu
wykonałam mój pierwszy transfer. 
Za piątym razem cieszyłam się że w końcu wyszedł mi tak jak chciałam :)

A pudełko wykonałam, żeby móc przechowywać 
materiały do Kaligrafii,
do mojej nowej przygody jaką ostatnio rozpoczęłam 
i niebawem pokażę wam efekty mojej nauki :)

Zapraszam do oglądania :)






24 komentarze:

  1. Pudełko jest rewelacyjne:) spróbuję kiedyś i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełko wyszło elegancko :) podoba mi się ta tabliczka imitująca deseczkę :) świetnie się całość prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie świetne pudełko ...pięknie się prezentuje :) Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pudełeczko, rzadkość zrobić coś dla siebie samej, co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zgadza się mało kiedy robię coś dla siebie bo niestety ale brak czasu na to nie pozwala ale nawet takie małe rzeczy cieszą :)

      Usuń
  5. Super pudełeczko. Podoba mi się wierzch, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca, ten transfer świetny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pudełko, świetnie, że próbujesz nowych technik :)
    Fantastyczny jest ten papierus, świetnie wygląda.
    A kaligrafii uczysz się sama czy na kursie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię uczyć się czegoś nowego, a jeśli chodzi o kaligrafię to byłam kilka razy na kursie ale wiadomo że większość nauki to ćwiczenia :) a więc dalej staram się sama :)

      Usuń
  8. Śliczne, przyjemnie będzie z niego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)