poniedziałek, 30 września 2019

Powrót po długiej przerwie

Zerkając dzisiaj na bloga zorientowałam się, 
że nie było mnie tu jakieś trzy miesiące. 😯
Powodów jest kilka...
Szybka potrzeba przygotowania domu do przeprowadzki,
 przeprowadzka w końcu, 
przygotowanie kuchni (żeby jakoś funkcjonować) i innych pomieszczeń do egzystencji
a w końcu wykończenie pomieszczenia,
 gdzie znalazł się dla mnie kąt pod moją pracownię i w końcu urządzenie samej pracowni. 

Cały ten czas miałam ogromnie pracowity, a to dlatego że sama kładłam płytki na podłodze i w kuchni na ścianach, sami z mężem robiliśmy gładzie i malowanie ścian, 
a w końcu sami składaliśmy kuchnię i wycinaliśmy blat kuchenny pod potrzebne sprzęty.
I powiem szczerze, że jestem z nas dumna, że daliśmy radę.

A żeby było mało do tego wszystkiego,
 to miałam falę psucia się różnych sprzętów ...
najpierw odkurzacz, potem mój telefon, 
potem laptop, znowu telefon i znowu laptop i kilka jeszcze innych urządzeń.
Do tego tak wyszło, że mój komputer prawie bite dwa miesiące spędził w serwisie... 😞
oj szkoda opisywać szczegóły,
bo nie była to fajna przygoda i nikomu nie życzę takich przeżyć.

Ok koniec opowiadania i czas na zdjęcia. 😊
Pokażę Wam jak wyszła moja pracownia, jeszcze nie wszystko jest tak jak powinno,
ale już mogę działać i tworzy.

Zresztą, sami oceńcie czy może być i jak Wam się podoba :) 




23 komentarze:

  1. Fajnie, że się już wszystko poukładało.
    A miejsce do pracy jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się cudowna pracownia <3 Jeśli szukasz ciekawych rozwiązań może znajdziesz jakieś u dziewczyn z Craft Drużyny na blogu Kreatywnym (https://blogkreatywny.pl) cały wrzesień publikowałyśmy wpisy z naszymi pracowniami :D
    Ps. A wszystkie pechowe sprawy jak się pojawiają znienacka tak i szybko odchodzą w zapomnienie, życzę Ci żeby wszystko się szybko poukładało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź :)
      Już jest w miarę dobrze, dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Jak ja Ci zazdroszczę tej pracowni. Kiedyś i ja będę mieć, na razie mam go w marzeniach. Życzę Ci mnóstwa kreatywności w nowym miejscu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno doczekasz się i swojej pracowni i będzie jeszcze piękniejsza :)

      Usuń
  4. O jaka wspaniała pracownia , super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Marta, czekamy na nowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała jest chciałabym mieć taką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś marzenia się spełniają, także warto marzyć :) ja od dzieciństwa marzyłam o domu i w końcu się spełnił :)

      Usuń
  7. Nie ma to jak mieć swoje miejsce w domu ;) Wspaniale tam u Ciebie Marta! Koniecznie pochwal się pierwszą pracą zrobioną w tym twórczym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pewnie że się pochwalę, jeszcze wszystko ogarniam ale już powoli nawet mieszka się przyjemniej a tym bardziej że u siebie :)

      Usuń
  8. Jaka ładna pracownia :) Ja się przeprowadzałam w grudniu zeszłego roku, ale pracowania nadal w powikajach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tu ma też kącik mąż także musieliśmy jakoś to ogarnąć tym bardziej że na razie żadna sypialka nie wykończona, to chociaż nasza pracownia jest :)

      Usuń
  9. Dobrze, że już do nas wróciłaś. Mam nadzieję, że teraz już bez awari uda ci się spędzać czas w nowym miejscu (domu, pracowni). Pięknie urządzona pracownia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ja też się niesamowicie cieszę, brakowało mi miejsca i Was :)
      Też mam nadzieję że obędzie się już bez awarii :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Super, że jesteś z powrotem. Masz godny zazdroszczenia kącik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh zazdroszcze takiej własnej pracowni 😊 jest pięknie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega pracowity czas za Wami :) Ale na pewno ogrom satysfakcji, że daliście radę. A kącik na pracownię bardzo fajny, to wspaniałe mieć takie oddzielone miejsce do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to był bardzo pracowity czas i jak najbardziej cieszę się niezmiernie że daliśmy radę :)
      Dziękuję :)

      Usuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)