sobota, 4 stycznia 2020

Magiczny Kociołek - tekturki

Rozpoczęłam w tym roku nową przygodę
a mianowicie w DT jednego z producentów tekturek.

Magiczny Kociołek

Wczoraj odebrałam przesyłkę z ich zawartością i skradły moje serce po raz drugi ;)
Bo jedną dostawę miałam już wcześniej i nie mogłam się im nadziwić a do tego 
są tak piękne że szkoda mi ich użyć :)

Pokażę Wam kilka z nich zobaczcie jakie piękności.





To nie wszystkie z tych piękności, jeśli chcecie więcej to zapraszam do sklepu

https://sklep.magicznykociolek.pl/

A z moich otrzymanych tekturek już niebawem pokażę Wam moje pierwsze prace :)
oj będzie magicznie :)

 

18 komentarzy:

  1. Piękne tekturki, zwłaszcza ta z mamą i dzidziusiem skradła moje serce.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też skradła 😊💕 i te ramki są cudne 😊

      Usuń
  2. Cudne! Stworek obłędny. Bardzo mnie zaciekawiło to drzewko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się 😊 to jest gałązka z listkami jest cudna 😊💕

      Usuń
  3. Gratuluję.
    Fajne te tekturki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne tekturki. Czeka Cię wspaniała przygoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne tekturki! Ta z maleństwem i mamą jest przeurocza :) Gratuluję nowej przygody i życzę wielu pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)