piątek, 29 listopada 2019

Kalendarz adwentowy

Już w tą niedzielę mamy pierwszą niedzielę Adwentu,
rozpoczyna się czas przygotowań, czas oczekiwań...

Na ten czas przygotowałam cudny Kalendarz Adwentowy,
nie obyło się bez trudności, przygód i wyzwań, ale jest gotowy 
i może cieszyć oczy moje i mojej rodziny :)
A Wam jak się podoba??

Ciekawa jestem czy Wy również macie u siebie 
takie kalendarze, piszcie będzie mi miło :) 
Zapraszam do oglądania i komentowania.

 





W wykonaniu kalendarza pomogła mi trochę natura 
(dobrze jest mieszkać blisko lasu).

Pozostałe materiały to:
pudełka od Craft corner - trójkątne winietka,
papier od Small wingels shop również dostępny w Craft corner,
oraz tekturki od Scrapiniec.

25 komentarzy:

  1. Piękny kalendarz :) Wymagał zapewne dużo pracy, wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊😊💞, och tak pracy wymagał bardzo dużo :)

      Usuń
  2. Świetny kalendarz. Ja w tym roku niestety przespałem i nie mam kalendarza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten to mój pierwszy jaki wykonałam :)

      Usuń
  3. Rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. Napracowałaś się! Ale było warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, bardzo pomysłowy. Widać ogrom pracy, ale efekt wart wysiłku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda obłędnie! Kocham kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem! Bombowy Kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny! Świetny pomysł, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOWO ale czadowy twój kalendarz adwentowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i bardzo pracochłonny. Bardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)