piątek, 11 października 2019

Boże Narodzenie 2019 - Twist Pop Up

Wiem, wiem jeszcze może za wcześnie na Boże Narodzenie
ale dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę jaką wykonałam 
na bazie kartki Twist Pop Up od Craftcorner.

Czasem szczęście dopisuje i ostatnio wygrałam u nich candy :) 
Co było miłą niespodzianką, a że lubię ich bazy i na nich stale pracuję 
to tym bardziej była to dla mnie przyjemność :) 

Zapraszam do oglądania :)







Użyte materiały:
Papier Small Wingels Shop - All that glitters dostępny w Craftcorner
Tekturki - Scrapiniec

22 komentarze:

  1. Świetna kartka, bardzo fajny model bazy, który daje ciekawe możliwości. Super Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna na zewnątrz, szałowa w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypadkiem tu wróciłam, żeby jeszcze raz obejrzeć tę ciekawą bazę, i widzę, że mój komentarz zniknął. :( Chyba blogspot znowu zaczyna coś świrować. :(

    Fantastyczna wyszła Ci ta kartka! Ile się musiałaś namordować, żeby podocinać papiery! Ale było warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że wróciłaś ponownie, nie wiem co się dzieje ale jeszcze nie miałam tak żeby komentarz zniknął ale może się coś podziało :) miło mi że wróciłaś i że Ci się podoba, docięcie papierów nie było takie trudne ;)

      Usuń
  4. Wspaniała kartka składaczek...podziwiam bo sama robić nie potrafię :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) z bazami od Goatbox to sama przyjemność :)

      Usuń
  5. Bardzo lubie te kartki twist pop up . Twoja jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło mi że się podoba :) a też mi się spodobała ta baza :)

      Usuń
  6. Swietny projekt! Gratulacje wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka składak wygląda świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatna. Zawsze mam problem z robieniem zdjęć takiej kartce. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dla mnie też nie było łatwo ją sfotografować :)

      Usuń
  9. Piękna kartka i ciekawie sfotografowana, co nie jest łatwe w przypadku tej formy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dokładnie wcale nie było łatwo :)

      Usuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)