wtorek, 2 czerwca 2020

#scrap16challenge - Medalion

Witam Was serdecznie.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją pracę jaką stworzyłam
w ramach akcji scrapowej utworzonej na Facebooku
#scrap16challenge,
jest to akcja "siedź w domu" ale i pomagaj.
W tej zabawie poszczególni twórcy nominują kolejnych i takim sposobem
ja zostałam nominowana przez przez jedną z moich serdecznych koleżanek scrapowych -  Agatę Hagno.
Tak też powstała praca wykonana z 16 produktów,
ja do stworzenia jej użyłam:

1. Baza hdf medalionu od Dekorwood
2. skrawki papieru scrapowego
3. wyciski z masy
4. koronki
5. papierowe kwiaty
6. białe gesso
7. perełki
8. tekturka od Magicznego Kociołka
9. wosk "Turquoise Satin" od Finnabair
10. wosk " Bronze Age" od Finnabair
11. kokardka gnieciuch
12. żel medium
13. metalowe elementy
14. gaza
15. akrylowe elementy (kwiaty)
16. wosk przezroczysty.

Po szczegóły zabawy i informacje kogo nominowałam
zapraszam na moją stronę na fb a tymczasem zapraszam do oglądania :)








1 komentarz:

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)