czwartek, 27 sierpnia 2020

Candy

 Witajcie Kochani,
Przychodzę do Was z małą niespodzianką.
Moja strona na Facebooku osiągnęła 1000 polubień i z tej okazji mam dla Was małą niespodziankę.

Mam dla Was do wygrania jeden z dwóch zestawów,
które możecie u mnie wygrać, co zrobić??
Już piszę:
1. Być obserwatorem mojego bloga
2. Napisać w komentarzu, który zestaw chciałbyś wygrać
3. Na swoim blogu udostępnić banerek z linkiem do posta o zabawie.

Zabawa trwa od 27 sierpnia do 5 września 
6 września ogłoszę wyniki :)

To jeszcze nie wszytko :)
 Jeśli macie ochotę podwoić swoją szansę lub potroić to wskakujcie na
gdzie również jest szansa na wygraną :)
Życzę powodzenia i jeszcze raz dziękuję że jesteście ze mną :* 
 
 
 Banerek do pobrania:
 
 
 
A tu poniżej zestawy jakie można wygrać :) 




 

2 komentarze:

  1. gratuluje serdecsznie! zacna liczba, oby kolejnego 1000:) pewnie, że biorę udział, zestawik nr1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluje tylu polubień oba zestawy są świetne ale urzekły mnie te śliczne papierki dlatego zgłaszam się po zestaw nr. 1 :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)