niedziela, 13 września 2020

W dniu Ślubu

 Witam Was Kochani!
Dzisiaj zauważyłam, że jeszcze nie pokazałam Wam kartki,
którą wykonałam w ramach opublikowanego postu
na blogu Magicznego Kociołka.
 
Nie wiem jak u Was, ale u mnie czas płynie tak szybko, że nie nadążam momentami,
a dodatkowo tyle się dzieje...
Cóż, opowiadać musiałabym Wam bardzo długo,
ale każda chwila jest wartościowa i warto iść do przodu z pełnią radości.  :)
 
Jeśli macie ochotę to zapraszam Was również tam na bloga,
będziecie mogli obejrzeć jakie sposoby mam na kolorowanie tekturek. 
Link zostawiam Wam tu: Magiczny Kociołek
 
 A tym czasem zapraszam do oglądania :)
Miłego dnia Kochani

 


2 komentarze:

  1. u mnie tak samo czasowo :) może na zimę trochę to zwolni. Piękna karteczka, super ta tekturka wygląda

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)