czwartek, 15 października 2020

Wygrana od ITD Collection

 Witam Was serdecznie :) 

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić moją radością.
Ostatnio udało mi się wygrać w jednym z konkursów na Facebooku
jaki ogłosił producent papierów do scrapbookingu, decoupage i innych dodatków.
 
Dokładnie przedwczoraj ją odebrałam i gdy ją otworzyłam
 to byłam zachwycona tym co zobaczyłam.
W środku były nie tylko papiery, ale i maska, folie i fartuszek.
 
Dziękuję serdecznie :) 
 
A jeśli sami chcecie zobaczyć co fajnego mają u siebie
 to wskakujcie do nich do sklepu 
bo tam można znaleźć cuda 💗
 
A tym czasem poniżej zdjęcia cudowności jakie dostałam :) 

A karteczka z pozdrowieniami skradła moje serce 💓
Jeszcze raz Dziękuję 💖



2 komentarze:

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)