sobota, 23 stycznia 2021

Pudełko na walentynki

 Witam Was moi Kochani,

W ostatnią środę po raz kolejny gościłam w Magicznym Kociołku,
gdzie był kolejny mój live i gdzie mogliśmy razem wykonać pudełko na Walentynki.

Ja do pudełka schowałam kartkę, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby schować do niego coś innego, np mydełko, odlew z gipsu lub inny podarek dla ukochanej nam osoby.

Magiczny Kociołek ma wspaniałe pudełko z beermaty, które jest trwałe i które można przeznaczyć do różnych celów.

Live był wykonany na podstawie tego pudełka.
 



A tu efekt środowego live na Magicznym Kociołku.




Jeśli chcecie również obejrzeć proces tworzenia, zapraszam :)
Można obejrzeć go tu :
 

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was serdecznie.
Marta

1 komentarz:

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)