wtorek, 19 stycznia 2021

Smoczy Box

 Witam Was Kochani bardzo serdecznie :) 

Mam do Was kilka pytań :
 Z czym kojarzą się Wam smoki??
Czy z jakimiś skarbem?? Z jakimś konkretnym kolorem??
Czy macie jakąś ulubioną legendę ze smokiem??

Jestem bardo ciekawa Waszych odpowiedzi.

Dla mnie smok, jest tajemniczą istotą o niezrównanej sile,
a zarazem stworzeniem o niesamowitym sercu, rozumie i iskrze życia.
Pierwsze moje z nim skojarzenia to obrona jakiegoś skarbu, nie koniecznie w formie złota,
ale skarbu pod wszelką postacią, takim za który można oddać życie.

Jakiś czas temu ITD Collection wydała serię papierów ze smokami i niesamowicie 
mi się spodobały, są takie tajemnicze, jakby miały w sobie kawałek magii.
Są niesamowite, jeśli chcecie sami zobaczyć wskakujcie tu 👉 ITD Collection - Magiczny Świat
 
A tymczasem chciałam Wam pokazać mój smoczy Exploding Box, 
który jest moją pierwszą inspiracją na blogu artPiaskownica.
Jest odrobiny złoty, lśniący, tajemniczy i zupełnie smoczy.
Co Wy na to??
 

 
 
 





 
Więc zapraszam Was Kochani na wyzwanie jakie dzisiaj rozpoczyna się na blogu
 
 
Można wygrać naprawdę wspaniałe nagrody, 
a więc wskakujcie na bloga i czekam na 
Wasze prace. 
Jestem ciekawa jak Wy przedstawicie smoki w swojej pracy.

 

 
Do następnego razu Kochani :)

5 komentarzy:

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)