poniedziałek, 25 stycznia 2021

Przybornik na biurko

 Witam Was Kochani

Dzisiaj na podwórku trochę pochmurno, ale to nie szkodzi 
żeby pokazać Wam moje ostatnie dzieło.
 Miałam niesamowitą frajdę w tworzeniu tego przybornika, tym bardziej że po raz 
pierwszy zrobiłam swój własny kolor wosku.
Powiem Wam, że jak już się pozna tajniki jak to zrobić to jest to proste i przyjemne, 
a do tego mogę stworzyć nieograniczoną ilość kolorów małym nakładem finansowym.
Bo wystarczy jeden wosk, a potem to można tworzyć bez końca.
Ale cóż...
tajników Wam nie sprzedam. 
Niech to będzie moja słodka tajemnica póki co ;).

A kiedyś może odważę się zrobić warsztaty z tworzenia własnego wosku.

Tym czasem zapraszam Was na obejrzenie mojego przybornika, 
który w końcu doczekał się swojej świetności :) oraz na bloga
gdzie dzisiaj rusza nowe wyzwanie.
Zgłaszajcie się i życzę Wam powodzenia :)




 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę Wam miłego dnia 

Marta

4 komentarze:

  1. aż mnie zaciekawiłaś tym tajnikiem. Może kiedyś jednak podzielisz się tym z nami :) efekt piękny~! podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi cieszę się że zaciekawiłam :) być może kiedyś się podzielę moją wiedzą ale jeszcze nie teraz :)
      Dziękuję miło że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. ja proponują iść w tym kierunku jak najczęściej - efekt WOW!

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)