wtorek, 9 lutego 2021

Kartka z kapslami

Witam Was Kochani,

dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę z nietypowymi elementami.
Nie wiem czy wykorzystujecie i do czego wykorzystujecie kapsle. 
Dla mnie jest to jeden z materiałów, który hmm ... czasem ciężko wykorzystać w jakiejś pracy. 
A już na pewno w pracy scrapowej, bo mediowej i owszem jest łatwiej.
 Ale cóż...
poddałam się wyzwaniu i stwierdziłam, że spróbuję. 
A co, raz się żyje :)
Ta oto kartka powstała z kapslami, które najpierw zostały poddane obróbce.
Zostały pomalowane i zawoskowane a następnie wkomponowane w kartkę.

Jest to również kolejna moja inspiracja do wyzwania które ruszyło 1 lutego,
na blogu ArtPiaskownica.
 
Jeśli macie ochotę i chcecie się zmierzyć to zapraszam Was serdecznie.
Czasem warto samemu z sobą się zmierzyć :) 
Macie Kochani czas do końca Lutego, a więc odwagi i zapraszam.
A tymczasem moja inspiracja :) 
 
 



 A tu banerek z linkiem do wyzwania :) 
Także wskakujcie Kochani bo warto zawsze próbować.

 
 
Materiały użyte: Papiery: UHK Gallery, 
Tekturka - Magiczny Kociołek, baza kartki Goatbox.
 
Dziękuję Wam Kochani za odwiedziny :* 
Życzę wszystkiego Wam dobrego.

1 komentarz:

  1. Mi się zdecydowanie kapsle kojarzą ze steampunkiem, ale Twoja interpretacja jest ciekawa, a efekt końcowy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)