środa, 10 marca 2021

Kartka - karciana

 Witam Was serdecznie. 

Ciekawa jestem ilu z Was grało w dzieciństwie w gry karciane.
Ja z ogromnym sentymentem wspominam grę w Macao, w wojnę, 
był to wspaniały czas zabawy i spotkań z innymi.
Wspomnienia to nie wszystko co mam dzisiaj dla Was.
Na jedno z wyzwań ArtPiaskownicy przygotowałam kartkę z kartami do gry,
dla kogoś kto potrzebuje wiary w siebie i pewności żeby nigdy się nie poddawać.
 




 Jeśli ktoś z Was jeszcze nie odwiedził ArtPiaskownicy to zapraszam.
Czeka tam na was wyzwanie: Małe formy - karty do gry i wiele innych.
 

 Dziękuję za odwiedziny :)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.

2 komentarze:

  1. To ja zostałam tą szczęściarą wylosowaną u Ciebie w zabawie urodzinowej u Art Piaskownicy. Kartkę tę chciałam koniecznie dla mojego brata brydżysty, który ma ostatnio dużo z sobą problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, mam nadzieję że i ona da Mu pozytywną energię :)

      Usuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)