sobota, 15 maja 2021

Kartka - w szczególnym dniu ...

Witam Was ponownie,
 
Kolejny dzień i mam dla Was moją kolejną inspiracje jaką wykonałam 
na wyzwanie na blogu ArtPiaskownica, tym razem jest to wyzwanie:

KoloroTon #35 RÓŻOWY + MUSZTARDOWY

Moją inspiracją do tego wyzwania jest kartka wykonana z papierów nie scrapowych,
dokładnie jest tu wykorzystany tylko jeden papier, a mianowicie do akwareli.
Resztę zrobiły już farby akwarelowe i stemple. 
Wybrałam taki sposób, gdyż ciężko mi było znaleźć papier,
który pasował by mi kolorystycznie do tego wyzwania.
Powiem Wam że i dla mnie było to niemałe wyzwanie.
 
Zapraszam do oglądania, ale nie tylko, zgłaszajcie się na wyzwanie bo naprawdę warto :) 
W razie czego banerek i link do wyzwania na samym dole :)






 
Jeszcze raz zapraszam Was serdecznie na bloga ArtPiaskownicy i zachęcam 
do zgłaszania się na wyzwanie.
 
Pozdrawiam Was serdecznie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)