czwartek, 26 marca 2020

Delikatne kwiaty z fioletem i niebieskim

Nie wiem jak Wy ale ja obecnie nadrabiam zaległości,
robię to na co do tej pory nie wiele miałam czasu 
i tak ostatnio ostro się zabrałam za robienie kwiatów.
Poprzednio pokazałam Wam kwiaty w różu
a dzisiaj delikatne kwiaty z odrobiną fioletu i niebieskiego.
A Wy jak sobie radzicie w tym czasie?
Siedzicie w domu? Odpoczywacie? Czy nadrabiacie zaległości?
A może robicie coś ciekawego?
Z chęcią poczytam, piszcie :) 

Listki widoczne na zdjęciu zrobiłam wg filmiku od LadyE.








13 komentarzy:

  1. Przecudowne kwiaty! Nieustannie ich zazdroszczę. :)
    Radzę sobie tak samo jak dotąd, bo nic się nie zmieniło. Obawiam się, że po kwarantannie też nic się nie zmieni. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! I będą pasowały do wielu prac.
    Muszę pokazać swoje, bo robiłam ich trochę ostatnio, a nie miałam czasu zrobić im zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego. Twoje kwiaty to mistrzostwo. Dopracowane i takie lekkie. Cudowne, a zdjęcia je ślicznie prezentują. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne.
    Ja znowu mam jakąś niemoc twórczą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja powoli kleję też sięgnęłam po kwiatki ale tylko takie małe, twoje są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudownej urody kwiatuszki, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lekkie kwiaty! Idealne :) Ja także nadrabiam, i staram się coś tworzyć - tak po prostu, zwyczajnie, bez okazyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko jaka łąka cudowności

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też kwiaty na tapecie, codziennie po kilka nowych powstaje, Twoje wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)