niedziela, 15 marca 2020

Jajo wielkanocne

Tak sobie myślę że obecnie czasy mamy bardzo niespokojne,
dużo chorób różnych, ciężkich, wiele się słyszy o różnych anomaliach 
pogodowych, o różnych zdarzeniach trudnych.
Nie jest za wesoło.
Ale też sobie myślę że trzeba mieć w sobie dużo siły i myśleć pozytywnie,
bo zawsze może być lepiej i myślę że będzie lepiej.
Dużo to zależy od nas samych.

A dzisiaj chciałam Wam pokazać jedno z moich jajeczek
drewnianych które zrobiłam jako dekoracje.
Zapraszam i miłego oglądania :) 




17 komentarzy:

  1. Twoje jajeczko jest prześliczne! Jeśli poczta dostarczy mi przesyłkę w końcu, to też się wezmę za ozdoby. :)

    Ale lepiej nie będzie, przecież ludziom, którzy już zmarli, nikt życia nie przywróci, trzeba być realistą i przewidywać, żeby potem się nie załamać z zaskoczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam w takim razie jak pokażesz swoje ozdoby :)
      Oczywiście ludziom życia się nie przywróci, ale dbajmy o siebie i bliskich w tym ciężkim czasie, myślę że jest to obecnie bardzo ważne :)

      Usuń
  2. Super:) kolejną piękna dekoracja do kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i delikatna ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca, ja staram się dużo nie myśleć bo to też czasem nie jest za dobre, pozdrawiam i życzę dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też ale czasem też myślę że warto wiedzieć co się dzieje :) Również życzę dużo zdrowia :)

      Usuń
  5. Piękne! Ja w tym roku nie robię...

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu podoba mi się ten odcień niebieskości, także aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne to jajeczko, ładny ten niebieski. Taki wesoły, intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna dekoracja, taka optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)