czwartek, 2 kwietnia 2020

Słoiki z dziećmi

Dzisiaj razem z moimi dziećmi zdobiliśmy słoiki.
Dzięki Katarzyna Spychała z Pigwusiowo, która na Facebooku 
udostępniła warsztaty dla dzieci.
Razem można było wykonać słoik dobrych uczynków, 
czyli słoik ozdobiony przez dzieci gdzie będą mogły potem wrzucać 
karteczki z dobrymi uczynkami które wykonały w ciągu okresu kwarantanny.
Moje dzieci wykonały takie słoiki i jestem z nich bardzo dumna :) 
A Kasi dziękuję za warsztat, wspaniale było w nim uczestniczyć.





17 komentarzy:

  1. Ale piękne <3 jestem oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne słoiki i super pomysł z tymi uczynkami. Godny naśladowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł! A z doświadczenia wiem, że jak już dzieciaki pomagały w robieniu, to z przyjemnością będą wrzucać do nich swoje dobre uczynki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słoiku dobrych uczynków :) Podoba mi się taki pomysł, dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sloiczki:) podoba mi się pomysł z dobrymi uczynkami 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne słoiczki, i na pewno to był mile spędzony czas...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sposób na spędzenie czasu z dziećmi, słoiki wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. JAkie super, uwielbiam takie wspólne rodzinne prace.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)