poniedziałek, 9 marca 2020

W dniu Urodzin

I kolejna moja kartka 
tym razem w dniu Urodzin.





17 komentarzy:

  1. Piękny wianuszek stworzyłaś:) kartka wyszła przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! Bardzo mi się podoba kompozycja. Super pomysł z tym obrysem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely beautiful love the swathe of flowers
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wykonanie, wianuszek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka! Podoba mi się układ listeczków po lewej stronie, tak lekko zwisają, uroczo to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zależało mi na wydłużeniu kompozycji :)

      Usuń
  6. Świetnie poukładane wycięte elementy i fajnie zaznaczone czarną kreską.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)