czwartek, 7 listopada 2019

Kartka Imieninowa - czarno/różowa

W poprzednim poście pokazałam Wam mój box z okazji imienin,
dzisiaj kartka z tej samej okazji,
choć w innej kolorystyce ;) 

A przy okazji, nie wiem czy Wy też tak macie,
że wracacie do czegoś, przekonani że to miałam i że było ładne,
a tu nagle ups okazało się że czegoś brak.

Tak miałam z tą kartką, robiłam ją już jakiś czas temu i byłam przekonana
że mam zdjęcia z przednim jej profilem a tu ups
okazało się że jednak nie.

Dlatego dzisiejsza kartka głównie sfotografowana została bokiem ;) 
Mam nadzieję, że mi wybaczycie i mimo wszystko się Wam spodoba,
a tym czasem zapraszam do oglądania :)





Materiały wykorzystane:
Baza - Goatbox od Craftcorner
Papier - Cherry Blossom od Studio75 


26 komentarzy:

  1. Śliczna :) mimo jesiennych brązów, poczułam wiosnę dzięki kwiatom

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, śliczne kolory. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Achhh cudowna kartka. Uwielbiam te kolekcje papierów. Swój własny prywatny kalendarz właśnie z niej zrobiłam i cudnie służy cały rok i choc mój kalendarz czarny a u Ciebie tak jasniutko to kartka bardzo bardzo podoba mi się. Fajnie dopelnilas całości tymi kryształkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się tak zdarza, albo żadne zdjęcie nie wychodzi, bo jest ciągle za ciemno. :/
    Kartka prześliczna! Bardzo mi się podoba kolorystyka i kompozycja. I te kwiatuszki cudnie wyglądają, aż muszę zerknąć na te papiery. Ale szkoda, że nie ma tych zdjęć, chętnie zobaczyłabym tę kartkę z przodu. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również żałuję że nie mam jej sfotografowanej z przodu :)

      Usuń
  5. Czasem tak mam, że nie zdążę zrobić zdjęć bo czas mi nie pozwala i praca leci do zamawiającego więc w tym przypadku całkiem dobrze bo choć z boku została sfotografowana. Fajnie współgra grafika z wyciętymi kwiatami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać ją w całej okazałości :) śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, taka nastrojowa :) Też lubię tę kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w stanie sobie ją wyobrazić jak wygląda z przodu. Jest cudowna, kolor czarny bardzo mi się podoba jako dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna i pięknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękna kartka, wyszło super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kartka i nawet z boku widać, że niczego jej nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna! Uwielbiam tę kolekcję papierów 😊

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)