środa, 1 stycznia 2020

Nowy rok i wszystko nowe ...

Tym razem w Nowy Rok postanowiłam wejść z kilkoma 
postanowieniami
jednym z nich jest moja aktywność na blogu :) 
mam nadzieję że w tym roku uda mi się pokazać Wam więcej moich prac
trzymajcie mocno za mnie kciuki aby mi się to udało
a ja postaram się z całych sił to spełnić.

I dziś na pierwszy dzień nowego roku pokażę Wam 
kartkę Świąteczną, mimo że Święta minęły to jeszcze trwa 
okres Bożego Narodzenia i w tym czasie chciałabym Wam pokazać to 
czego do tej pory nie zdążyłam Wam pokazać :) 

Miłego oglądania i podzielcie się ze mną czy macie jakieś postanowienia na Nowy Rok,
jestem bardzo ciekawa.



Tu i ówdzie dodałam trochę brokatu dzięki któremu się pięknie skrzy, na zdjęciach słabo to widać ale w rzeczywistości pięknie się błyszczy.
 


Moją pracę zgłaszam do wyzwania:
 
http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/

13 komentarzy:

  1. Kartka piękna! Bardzo mi się podobają kolory i to, jak ozdobiłaś tekturki.
    Trzymam kciuki za dotrzymanie postanowienia, zwłaszcza że to dobrze dla mnie - więcej Twoich kartek zobaczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka.
    Ja postanowień jako takich nie robię. Chodź ten rok będzie rokiem dużych zmian w moim życiu, to bardzo bym chciała, aby to się odbywało w spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka tak lekka i delikatna, wspaniale się prezentuje:) Ja postanowień nie robię ale Tobie życzę z całego serca aby się udało :) Trzymam kciuki :) Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!
    Życzę wytrwałości w realizacji postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne :)
    Życzę wytrwałości w realizacji [postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatna i przyjemna kartka :) Życzę dużo wolnego czasu na swoją pasję, to i postanowienie się zrealizuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktywność na blogu to pewnie postanowienie /plan wielu z nas... :)
    Ja w zeszłym roku miałam mniej postów w 2018 bardzo mi się to nie podobało... Prac coraz więcej to i postów powinno być więcej a wyszło odwrotnie, w tym roku musi być więcej. :)
    Szczególnie, że lubię blogować, a nasz kawkowa grupka działa bardzo mobilizująco, bo tak miło, gdy jest "żywy"...
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyszło, super kartka z życzeniami, dziękuję za zabawę z Towarzystwem Dobrej Zabawy

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)