czwartek, 16 stycznia 2020

Medalion z niezapominajkami

Dziś kolejny post i kolejny dzień tego roku.
Podjęłam wyzwanie, że przez cały rok będę codziennie po jednym poście Wam pokazywała moje rzeczy i jak na razie daję radę.
Trzymajcie kciuki za mnie, bo wcale nie jest to takie proste,
 wśród gęstwiny obowiązków domowych i rodzinnych.

Dzisiaj przychodzę do Was z medalionem w przepiękne niezapominajki. 
Bardzo mi się spodobał efekt końcowy i myślę, że taki medalion będzie przepięknym prezentem nawet dla Babci czy dziadka.




11 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, trzymam za słowo i czekam niecierpliwie na Twoje prace. :D <3
    Medalion śliczny! Nie widziałam jeszcze takiego kształtu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam niezapominajki! A ty je w dodatku wspaniale oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny medalion...wspaniale prezentują się niezapominajki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowny:)
    Trzymam kciuki, żeby Ci się udało codziennie dodawać posty:) ja mam cichą nadzieję, że uda mi się raz w tygodniu coś opublikowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za realizację ambitngo wyzwania:) Medalion piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny medalion, pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w publikowaniu wiesz teraz wiemy już my wszyscy więc w razie czego nie rob sobie siary, hahaha, i jednak pisz do nas codziennie. Medalion uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, zamarzyłam o maju! Piękny medalion :)
    A wyzwanie postawiłaś sobie trudne, więc trzymam kciuki ;) Ja za to w tym roku postanowiłam publikować rzadziej, za to posty bardziej treściwe. Zobaczymy, jak to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudny! Uwielbiam niezapominajki.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)