środa, 1 kwietnia 2020

Free napisy

Ostatnio mamy ciężki czas dla nas wszystkich,
różnie się dzieje, jedni tracą pracę inni żerują na innych, na tym,
że muszą pewne rzeczy kupić, które są dla nich niezbędne do życia i funkcjonowania.
Niestety różni są ludzie, jedni pomagają inni nie,
ale ważne jest jak my reagujemy, czy pomagamy.
czy dajemy coś z siebie.
Ja jestem wdzięczna wielu osobom, które dzielą się
swoją wiedzą wiedzą, publikują filmiki jak co wykonać.
Pomagają nam ten czas przetrwać.
I za to im OGROMNE DZIĘKUJĘ :*

Ja również postanowiłam zrobić coś od siebie
i mam dla Was całkiem za free napisy do własnego wydruku.
Jedną jaką mam prośbę, to w momencie
gdy wykorzystacie któryś z moich napisów, wspomnijcie skąd pochodzą.
Będzie mi miło i będę miała potwierdzenie, że moja praca jest wynagrodzona :)



https://drive.google.com/file/d/1H1XXUr3pvXx5508Bu1sd_-ndE0PuWzXC/view?usp=sharing


Jeśli macie ochotę na jakieś jeszcze napisy napiszcie mi je w komentarzu,
zbiorę je w jedną całość i udostępnię w jednym z kolejnych postów.

Pozdrawiam i trzymajcie się zdrowo :)

9 komentarzy:

  1. Super, świetny pomysł :)
    U mnie w mieście ludzie bardzo się zaangażowali w pomoc. Są szyte maseczki i robione przyłbice. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry napis zawsze się przyda! Na czarnym tle będą wyglądać inaczej i oryginalnie :) Super! Dziękuję :) Bardzo podobają mi się napisy takie płynne, romantyczne... np. z okazji urodzin, najlepsze życzenia, moc ciepłych życzeń.... - z przyjemnością takie wykorzystałabym ;) Pozdrawiam ciepło. Co do obecnego stanu, to nie jest lekko na wielu płaszczyznach i dziedzinach życia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to trudny czas... Ale - o dziwo - dzieje się także dużo dobrego.
    Super napisy - dziękuję. Może moja drukarka da się przekonać do wydrukowania...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, pomysł bardzo fajny, skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, choć w pierwszym skojarzeniu pomyślałam, że piszesz o starych UHKach :)

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)