piątek, 24 kwietnia 2020

Kartka z rogaczem

Kocham wiosnę, jest to jedna z moich ulubionych pór roku,
a to za sprawą tego, że wszystko budzi ze snu, cała przyroda kwitnie.

Jak byłam mała wyobrażałam sobie, że gdy dorosnę
będę miała dom i w każdym pokoju będą inne zwierzęta:
papugi, koty, psy, chomiki itd...
Kocham zarówno wiosnę jak i zwierzęta,
 z chęcią przytuliłabym się do jelenia,
do rogacza takiego jak tu na tekturce.
Ale z drugiej strony dobrze że one są dzikie i nie da się ich przytulić,
bo tylko w taki sposób mogą przetrwać.

W dzisiejszej mojej inspiracji dla Magicznego Kociołka 
wykorzystałam dwie tekturki które skradły moje serce.
w połączeniu z papierami od UHK Gallery, na bazie od Goatbox.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)