sobota, 22 lutego 2020

ArtandCraft 2020



Jakiś czas temu zaparłam się i powiedziałam, 
że dzisiejszy dzień spędzę szczególnie twórczo w specjalnym miejscu,
z wspaniałymi ludźmi :)
I tak się stało, pojechałam do Krakowa na ArtandCraft.


Spotkałam wspaniałych ludzi za którymi się bardzo stęskniłam, 
a dodatkowo mogłam poskrapować przy wspólnym stole,
gdzie stworzyłam taką karteczkę. 
Wybaczcie jakość zdjęć ale robione późno i w nie najlepszym świetle. 


Dodatkowo był konkurs, trzeba było zrobić kartkę lub LO do mapki 
wywieszonej i zgłosić swoją pracę.
I wiecie co?
Nie spodziewałam się wcale, bo owszem, startowałam w kilku konkursach na zlotach,
 ale nigdy nie udało mi się wygrać, a tu miła i to bardzo miła niespodzianka.
Wygrałam pierwsze miejsce i zobaczcie jakie wspaniałe materiały dostałam,
jestem w szoku jeszcze w tym momencie i dziękuję bardzo organizatorom i sponsorom
za zabawę i tak wspaniały prezent, na pewno powstanie z nich coś pięknego.
  A tu poniżej zobaczcie jakie cudne materiały dostałam, 
po prostu cuda 💗💗.



Edit:
A tu zobaczcie tą samą karteczkę w dziennym świetle :)



23 komentarze:

  1. Piękna praca.
    Gratuluję wygranej i twórczego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i gratuluję wygranej:)
    Jestem ciekawa co wspaniałego wyczarujesz z nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę że już niedługo pokażę :)

      Usuń
  3. Kartka jest śliczna, wcale się nie dziwię, że wygrała. Jest taka delikatna, taka zachwycająca. Ciesz się nagrodą, to zawsze miła niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Bardzo Ci zazdroszczę tego zlotu i osobistego kontaktu z ludźmi!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja byłam po nieprzespanej nocy, dniach otwartych sokoły, łapało mnie przeziębienie, ale doczłapałam na zlot bo nie mogłam przegapić okazji wyściskania się z kreatywnymi duszyczkami. Niestety na wspólnym scrapowaniu nie byłam, ale może innym razem się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie że też dotarłaś, widziałam Cię i mam nadzieję że następnym razem będę miała okazję i z Tobą się spotkać :)

      Usuń
  6. Śliczna, subtelna karteczka :) Gratuluję wygranej, wspaniała nagroda na pewno bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, piękne kolory, taka lekka :) Milo słyszeć, że zloty napawają wielką radością poprzez spotkania z przyjaciółmi :) Bardzo gratuluję wygranej!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię krakowski zlot, byłam już kilka razy, aczkolwiek nie tytm razem akurat ;)
    Gratuluję wygranej i otrzymania pięknej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatna praca. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)