środa, 5 lutego 2020

Exploding Box z rowerem

Przeglądam ostatnio moje prace, które wykonałam już jakiś czas temu i znalazłam
taki oto Exploding Box na urodziny, 
dla mężczyzny którego marzeniem było wystartować w triathlonie (pływanie, rower i bieg).
Dlatego na środku pojawiły się elementy związane właśnie
 z tymi trzema dyscyplinami sportowymi.

Zdjęcia były robione już jakiś czas temu dlatego widzę że ciągle sie uczę i moje zdjęcia wyglądają teraz już trochę lepiej niż wówczas,
a poza tym były one robione na szybko i niestety wieczorem :(







16 komentarzy:

  1. Fantastyczny box! Ten środek zrobiłaś rewelacyjny! I jeszcze te ślady stóp! Rewelka. Kolorki również ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super box:) A pomysł na zagospodarowanie środka- strzał w 10:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czadowy box! Rewelacyjny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło! Super połączyłaś te trzy kombinacje sportowe :) Przyjemny zestawik, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny! Wszystko świetnie połączyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne pudełko! I te rowery! Dla mnie, miłośniczki rowerowania - ideał :D

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)