sobota, 29 lutego 2020

Gościnna Projektantka na blogu Świry Rękodzieła

Dzisiaj na blogu Świry Rękodzieła możecie zobaczyć moją 
inspiracje i prace jakie wykonałam z materiałów otrzymanych :) 

Jest mi niezmiernie miło że mogę tam wystąpić jako gościnna projektantka.

https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/02/goscinna-projektantka-luty-2020.html

A tu u mnie dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedną z moich prac jaką wykonałam,
jest to Exploding box.
Użyłam w nim nie tylko papieru od Craft o'Clock ale i ich pasków z napisami, 
oraz tekturek od Magiczny Kociołek i bazę od Goatbox.
Oczywiście jak to u mnie ostatnio nie obyło się bez gazy, targań, tuszowań.
Zapraszam :)












19 komentarzy:

  1. Jakie śliczne, dopracowane pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny <3 starannie wykonany, z miłością. Bardzo dziekujemy Ci, że Gościłaś na nasyzm blogu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny boksik, ładne te wszystkie przedarcia. I ładnie go sfotografowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze się staram żeby zdjęcia oddawały rzeczywistość i były jak najlepsze, choć nie zawsze mi wychodzi :)

      Usuń
  4. Przepiękny boks! Każda ścianka jest cudna. Bardzo mi się też podoba kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba środek boxa - super pomysł z gaza:)))
    Cały box jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale, że zagościłaś na świrowym blogu. Przygotowałaś przepiękną inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW wspaniały box stworzyłaś. Super projekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, naprawdę urzekający box. Piękna kolorystyka i bardzo miły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki śliczny box...cudowny jest, taki z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta delikatna kolorystyka. Chyba ostatnio bardziej niż zwykle ciągnie mnie w tę stronę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie kolory, choć nie zawsze je używam :) Dziękuję

      Usuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)