czwartek, 13 lutego 2020

W dniu 30 urodzin

Są pewne momenty przełomowe w naszym życiu,
które sprawiają, że coś się kończy a coś innego zaczyna.
Może dla kogoś takim momentem są urodziny, ciekawa jestem
czy macie takie swoje chwile.

Moim na pewno było w zeszłym roku przygotowanie do przeprowadzki 
do naszego nowego domu.
W końcu naszego, w końcu wymarzonego, 
choć nie do końca gotowego ale naszego :) 

A Wy? Podzielcie się czy macie takie momenty.
Myślę, że dla Pani Ewy taką chwilą były właśnie 30 urodziny :)





16 komentarzy:

  1. Świetnie kolory wydobylas, wyglądają bardzo wyjątkowo. Pewnie to kwestia warstw, takiego połączenia... Kompozycja kwiatowa też ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pamiątka! Bardzo mi się podoba kompozycja kwiatowa. :)

    Dla mnie takie momenty są najczęściej po udanej ucieczce bezpośredniej śmierci. :) To tak jakby mi darowali jeszcze trochę czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Każdy ma swoje momenty i dokładnie jak by życie zaczynało się na nowo ;)

      Usuń
  3. Świetna kartka:)
    Dla mnie cały rok 2020 będzie przełomowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna urodzinowa karteczka,śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna wspaniała kartka w Twoim wykonaniu. Udany układ i przemiłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!
    Teraz jestem w trakcie życiowej rewolucji i jeszcze nie wiem, a jakim kierunku mnie poprowadzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Myślę że w dobrym kierunku, trzymam kciuki :)

      Usuń
  7. Śliczna kartka :) Piękne papiery, cudna kompozycja, no i uwielbiam wszelkie samoprzylepne kropy :D

    OdpowiedzUsuń

Witam, jest mi niezmiernie miło że zdecydowałeś się zostawić ślad po sobie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)